ДОВІДКА

про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до

управління освіти і науки Бориспільської міської ради в 2012 році

Протягом звітного періоду робота зі зверненнями громадян в управлінні освіти і науки Бориспільської міської ради проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", іншими актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

За 2012 рік до управління освіти і науки надійшло 107 звернень від громадян (з них -73 письмових, на прийомі у начальника - 34 ), що на 14 звернень менше, ніж за відповідний період 2011 року (всього було 121, з них 93 – письмових та 28 осіб побували на особистому прийомі).

Інформація про розгляд звернень громадян управлінням освіти і науки за 2010-2012 роки

Через вищі органи державної влади та інші установи за 2012 рік до управління освіти і науки надійшло 3 звернення, що на 3 менше в порівнянні з 2011 роком: через урядову гарчу лінію надійшло 1 звернення (працевлаштування Сірик Г.В.), через виконавчий комітет Бориспільської міської ради 2 звернення.

У звітному році надійшло 2 повторних звернення та 2 колективних звернення. Питання, що порушуються у повторних зверненнях стосуються організації роботи обслуговуючого персоналу в загальноосвітніх навчальних закладах. У колективних зверненнях батьки Бориспільського НВК "Ліцей "Дизайн-освіта" імені Павла Чубинського - спеціалізована школа І-ІІІ ступенів" та Бориспільського НВК "Гімназія "Перспектива"- загальноосвітня школа І ступеня" порушують питання організації навчально-виховного процесу.

Основні питання з якими громадяни звертались до управління освіти і науки стосуються:

влаштування дітей в дошкільні навчальні заклади – 45 звернень, що становить 42% від усіх звернень (з них - 26 письмових та 19 усних);

видача довідки про володіння державною мовою – 7 або 7% від усіх звернень;

організація навчально-виховного процесу – 10 або 9%,

оренда приміщень навчальних закладів – 14 звернень, що становить 13% від усіх звернень;

оздоровлення дітей – 6 звернень, що становить 6% від усіх звернень;

працевлаштування, оплата праці – 15 або 14%;

інші – 10 звернень або 9%.

Основні питання звернень громадян

За видами звернень домінують заяви з вирішення певних питань, що становить 97% усіх звернень, і лише 3% складають скарги та пропозиції.

За звітний період звернень героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни не було.

Відповіді на заяви громадян надаються своєчасно і законодавчо обґрунтовані, без порушення термінів розгляду, передбачених Законом України "Про звернення громадян". Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни.

У 2012 році на особистий прийом до начальника управління звернулося 34 особи, що на 6 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року. Порядок особистого прийому громадян здійснюється відповідно до затвердженого в установленому порядку графіку прийому громадян відповідальними працівниками управління освіти і науки Бориспільської міської ради.

Звернення на особистому прийомі у начальника

Інформацію про час та порядок особистого прийому в управлінні громадяни можуть отримати по телефонам юридично-кадрового сектору (04595) 6-82-50, секретаря (04595) 5-40-25 та на сайті Бориспільської міської ради www.borispol-rada.gov.ua, на стендах інформаційно-довідкого центру управління освіти і науки.

З метою зменшення кількості письмових звернень в управлінні освіти і науки постійно проводиться роз’яснювальна робота, інформування населення в засобах масової інформації та надання відповідей під час проведення особистих прийомів громадян.

Для організації ефективного діалогу з громадськістю та забезпечення відкритості у діяльності управління освіти і науки, вдосконалення роботи із зверненнями громадян начальником управління ведеться прямий телефонний зв'язок з населенням кожної другої середи місяця з 11до 13 години.

В управлінні освіти і науки діловодство із зверненнями громадян ведеться відповідно до "Інструкції з ведення діловодства за зверненнями громадян в управлінні освіти і науки Бориспільської міської ради". Для обліку заяв і звернень громадян та контролю за їх розглядом в управлінні освіти і науки ведуться журнал реєстрації заяв, звернень, скарг громадян, журнал особистого прийому громадян, журнал реєстрації роботи телефонної "прямої лінії".

З метою забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 07.08.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” управління здійснювало заходи, спрямовані на поліпшення роботи зі зверненнями громадян, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою оперативного контролю за станом виконавської дисципліни в цілому та розгляду заяв і звернень громадян зокрема, на апаратних нарадах начальника щотижнево заслуховується стан виконавської дисципліни, даються відповідні оцінки виконавцям, доручення та вказівки щодо якісного і своєчасного розгляду звернень. З метою оперативного реагування на виникнення проблемних ситуацій у галузі освіти і науки, в управлінні проводиться аналітична робота з питань, які порушуються в зверненнях.

Зокрема, питання реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування заслуховується на засіданнях колегії управління, нарадах при начальнику управління на яких проводиться аналітична робота зі зверненнями громадян, вивчаються причини, що породжують обґрунтовані скарги.

Питання організації та ведення діловодства, зокрема робота із зверненнями громадян, перевіряється виконавчим комітетом Бориспільської міської ради. Щорічно начальник управління освіти і науки звітується про стан роботи із зверненнями громадян на засіданні виконавчого комітету Бориспільської міської ради. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян регулярно висвітлюється на сайті Бориспільської міської ради, в пресі

Усі доручення міського голови з питань роботи із зверненнями громадян управлінням виконано у встановлені терміни та повному обсязі.

Управління освіти і науки надалі вживатиме заходів стосовно підвищення відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи із зверненнями громадян, недопущення формального та бездушного ставлення до розгляду звернень громадян, здійснюватиме постійний контроль за виконанням Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 494

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.